Často kladené otázky

Na co se nás často ptáte:

0

Kamennou prodejnu zatím nemáme, ale pokud jste z Prahy nebo se v ní někdy pohybujete, můžete se s námi domluvit na osobním setkání. My vezmeme styly hodinek, které si budete přát, při setkání si je pak můžete všechny prohlédnout a vyzkoušet.

Pro zákazníky, kteří nemají tu možnost se v Praze sejít, náš eshop samozřejmě nabízí možnost vrátit zboží do 14 dnů ode dne doručení bez udání důvodů. Takže kdyby Vám hodinky z jakéhokoliv důvodu nevyhovovaly, můžete je bezstarostně poslat zpět a my Vám vrátíme peníze.:)

1

Ano. Můžete si s námi individuálně domluvit setkání v Praze nebo popř. vyzvednout hodinky na adrese sídla naší firmy.

2
My objednávku zpracujeme a odešleme nejdéle do 24 hodin. Pak už je to na GLS, ale ti většinou doručují balíčky spolehlivě do druhého dne. O průběhu doručován budete informováni SMS zprávami a emailem.
3
Samozřejmě. Pokud Vám naše hodinky nebudou z jakéhokoliv důvodu vyhovovat, máte možnost nám je poslat zpět do 14 dnů od doručení a my Vám vrátíme peníze.
4
Samozřejmě. Pokud nastane takováto situace, stačí poslat hodinky zpět na naši kontaktní adresu a dát nám vědět emailem nebo listem v balíčku, kterou kombinaci (např. Silver&White) byste chtěli a my Vám hodinky vyměníme a pošleme obratem zpět.
5
Podobně jako do ČR. Dopravu také platíme my, akorát doba doručení je o jeden pracovní den delší. Co se týče uhrazení ceny v EUR, pokud máte balíček na dobírku, GLS použije jeho aktuální kurz a zaplatíte danou částku v EUR. Pokud platíte převodem nebo kartou, peníze se Vám odečtou také na základě aktuálního kurzu Vaší banky.
6
Žádný problém! S GLS máte 3 pokusy o doručení. Můžete se domluvit s kurýrem (který většinou volá přímo příjemci) na času doučení nebo si popřípadě sami flexibilně nastavit doručení na webu GLS. Pokud nejste skoro vůbec doma, můžete si nechat doručit balíček na jeden z GLS ParcelShopů opět pomocí flexibilního doručení, které nastavíte na webu GLS.
7
Za poštovné nedáte ani korunu, to platíme my. Neplánujeme to změnit ani do budoucna.:)
8
Naše značka je opravdu nová, fungujeme od konce roku 2015, ale snažíme se posouvat stále dál. Spokojenost zákazníků je naší prioritou, takže se nemusíte bát, že by o Vás nebylo dobře postaráno.
9
Samozřejmě! Občas děláme na našem Facebooku nebo skrze jiné stránky soutěž o naše hodinky a slevové kupony. Do budoucna plánujeme další soutěže i různé nárazové akce, ale více informací Vám říct předčasně nemůžeme.
10
Do budoucna plánujeme samozřejmě nové edice – nové designy hodinek, lepší kvalita… Abychom našim současným i budoucím spokojeným zákazníkům přinášeli stále něco nového. Pochopitelně budeme zachovávat minimalistický a elegantní vzhled, na kterém je naše značka založena.
11
Ano, pokud máte v plánu objednat více jak 3 hodinky najednou, kontaktuje nás a individuálně se domluvíme na slevě.
12
Pokud máte zájem s námi spolupracovat, kontaktuje nás a budeme se Vám věnovat individuálně.